Έξυπνες και εύκολες ιδέες για υγιεινά σνακ

Τα σχολεία ξεκίνησαν και οι μαμάδες πρέπει να βάλουν πρόγραμμα για να τα προλάβουν όλα. 

Κάθε μέρα, ένα από τα βασικά πράγματα που πρέπει να κάνει η μαμά είναι να ετοιμάσει το κολατσιό. Το σχολικό κολατσιό πρέπει να είναι νόστιμο, εύκολο και υγιεινό.

1. Φρέσκα λαχανικά
Τα λαχανικά δεν είναι από τα αγαπημένα φαγητά των παιδιών. Όμως, μπορείτε να βάλετε σε ένα τάπερ ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης με μακρόστενες λωρίδες των λαχανικών που του αρέσει για παράδειγμα καρότα. Μην ξεχάσετε να βάλετε και λίγα ντοματίνια.

2. Αραβική πίτα

Βάλτε σε αραβική πίτα το κίτρινο τυρί που αρέσει στο παιδί. Προσθέστε τα λαχανικά που του αρέσουν: ντομάτα, αγγούρι, λάχανο. Κόψτε την αραβική στη μέση και είναι έτοιμο.

4. Τοστ

Το κλασικό τοστάκι είναι το αγαπημένο όλων των παιδιών. Αντί για κίτρινο τυρί και γαλοπούλα μπορείτε να βάλετε τυρί κρέμα και κομματάκια από βραστό κοτόπουλο.